Práca z domu je fenoménom posledných rokov. Potvrdzuje to fakt, že 52 % ľudí, ktorí majú možnosť pracovať z domu, ju využívajú štyri až päťkrát do týždňa. Zmena spoločenskej situácie v posledných dvoch rokoch sa postarala o rast dopytu po špeciálne vyhradených miestach doma, určených na prácu. Či už ide o hybridný pracovný model (kombinácia práce z domu a z kancelárie) alebo o trvalý home-office. Denné svetlo je jedným z najdôležitejších faktorov, ktoré vplývajú na kvalitu ideálneho domáceho pracovného miesta, hneď po IT a kancelárskom zariadení.
Na túto skutočnosť poukázala spoločnosť VELUX jarnou PR kampaňou v online a offline prostredí. Rozšírenie diskusie na túto tému podporili aj influenceri, ktorí ukázali dôležitosť vplyvu denného svetla na náladu a produktivitu pri práci z domu.